Ingyenes keresőoptimalizálás tanfolyam

Posted

Előző bejegyzésemben a tartalom marketing fontosságáról írtam. Most egy ingyenes keresőoptimalizálás tanfolyam lesz a téma. Ha valaki megjelenik az interneten, akkor alapvető fontossága van a hatékonyságnak. Nem lehet már csak úgy vaktában lövöldözni az érdeklődőkre. Mire is gondolok?

Hatékony vevőszerzés

Érdeklődőket, vevő jelölteket nagyon könnnyen lehet szerezni az interneten. Szinte bármilyen témában órákon belül lehet több százas, vagy akár ezres nagyságrendű látogatót irányítanunk a honlapunkra. Tapasztalatból mondom ezt. Most lehet, hogy meglepődtél, ha még kezdő vagy a témában, de hidd el. Ez a legkönnyebb része az értékesítési feladatnak.

Látogatottság növelés

Hogyan lehet könnyen látogatókat szerezni?

(tovább…)

Marketing stratégia

Vevők szerzése – Tartalom Marketing és Szövegírás

Posted

Igaz, az előző bejegyzésemben azt igértem, hogy leírok pár szempontot, amik alapján könnyebben eldönthetjük, hogy egy nagyszerűnek látszó pénzkereseti lehetőség, valójában az, vagy valamilyen csalás, átverés. Ennek ellenére most mégsem ez lesz a téma, hanem az internetes jelenlét, a tartalom marketing, ami profitot hozhat.

Nem titok, hogy manapság a sikerhez az kell, hogy az ember el tudja adni magát, vagy a termékeit. Az is biztos, hogy manapság az emberek viszont nagyon utálják, ha el akarnak nekik adni valamit. Hogy lehet ebből az ellentmondásból mégis jövedelmező üzletet összehozni? Hát úgy, hogy bár utálják az emberek az eladást, de vásárolni szeretnek. Innentől kezdve azon kell dolgozni, hogy olyan értéket adjunk nekik, ami valamiért kell nekik. Mindegy, hogy az egy szolgáltatás, vagy egy termék. Fel kell építeni a bizalmat, és jó megoldást kell adni az érdeklődők problémájára. Ha ebben jók vagyunk, akkor amolyan mindenki jól jár üzlet jön létre. Az érdeklődők szívesen vásárolják meg azt a dolgot, amivel a problémájukat meg tudják oldani. (tovább…)

kockázatos lehetőség

Kockázatos pénzkereseti lehetőségek kiszűrése

Posted

Legutóbb arról írtam, hogyan válasszunk internetes munkát. Ott megígértem, hogy írni fogok arról, hogyan kerüljük el és szűrjük ki a rizikós pénzkereseti lehetőségeket. Előfordul, hogy már az elejétől fogva gyanús a dolog. Az is lehet, hogy minden rendben tűnik. De legyünk óvatosak és egészséges kritikai érzékkel vizsgáljuk meg a következő esetekben azokat a lehetőségeket, amiket ajánlanak nekünk, vagy rátalálunk az interneten.

A következő gyanús jelek, nem fontossági sorrendben következnek, hanem ahogy eszembe jutnak. (tovább…)

Hogyan válasszunk internetes munkát?

Posted

Amikor először kerültem komolyabban internet közelbe a 2000-es évek elején, szinte azonnal megfordult a fejemben, hogy milyen jó lenne valahogy pénzt keresni a segítségével. Kapásból jöttek az ötletek, mit írjak be a keresőbe, hogy internetes munkát találjak: “pénzkeresés az interneten”, “távmunka”, “internetes pénzkeresés”, stb.

Szerinted voltak találatok? Igen. Volt. Sok! Az akkori találatok számához képest a mostaniak extrém módon megsokszorozódtak. Eszméletlen sok ajánlat ömlik az ember nyakába, ha ma beírja ezeket a keresőbe. Nem is csoda. Az azóta eltelt 16-17 év alatt egyre többen fértek hozzá a világhálóhoz Magyarországon és egyre többen gondolkodtak ugyanúgy, mint én akkor. Lehetőség után kutat szinte mindenki, hogy valahogy jobbá tegye az életét.

(tovább…)

Az emberek utálják az MLM-et? Ha igen, akkor miért?

Posted

A címben szereplő kérdés, igazából egy költői kérdés. Igen, a legtöbb ember utálja az MLM-et. Ez tény.  A legtöbb MLM-es pedig imádja az MLM-et. Ez is tény. Látszólag ez a két tényszerű állítás elég ellentmondásos. Pedig inkább logikus, csak ismerni kell hozzá pár további tényt és akkor objektíven megvizsgálva már inkább azt mondhatjuk, hogy nem ellentmondásra bukkantunk, hanem teljesen egyértelmű dologra.

MLM – A nagy leleplezés

Szerintem nem árulok el nagy titkot azzal, ha azt mondom, hogy nagyon sokan gondolják azt az MLM-ről, hogy “Isten ments! Csak azt ne!”. Van egy pár oka ennek. Sokan úgy tudják, hogy (tovább…)

Havi kétmillió otthoni munkával?

Havi kétmillió?

Posted

Reális a havi kétmillió otthoni munkával?

Tele van az internet csábító ajánlattal. Otthoni munka, fantasztikusnak látszó befektetési lehetőségek, stb. Én nem ígérem, hogy ennyit fogsz keresni x hónap múlva. Persze kereshetsz ennyit is, amit meg tudok mutatni, ha érdekel hogyan kell, de az több év kemény munkát igényel! De vajon reális a havi kétmillió?

Az nem lenne már elég jó, ha mondjuk két év múlva keresnél annyit mint most, csak nem egy gyárban, három műszakban robotolva, hanem otthonról, szabad időbeosztással?

 

Kell az embereknek a reális, vagy inkább álmodoznak az irreálisról?

(tovább…)

Miért nem olyan hatékonyak a céges videók?

Posted

Van pár kedvenc íróm a network marketing területéről. Egyikük Big Al, más néven Tom Schreiter. Ő az egyike a nagy öregeknek, akinek lazasága és humora, könnyedebb olvasmánnyá teszi a szakkönyveit és úgy ad át nagyon jó üzletépítésii ötleteket, technikákat, hogy szinte észre sem veszi az ember, mert annyira logikusnak tűnik minden, amit mond.

Arra gondoltam, hogy ezentúl Big Al cimkével ellátott bejegyzésekben megosztom azokat a gondolatokat, amiket én érdekesnek és hasznosnak találtam tőle valamelyik könyvéből, vagy hírleveléből. Nem idegen tollakkal akarok ékeskedni, hanem segíteni másoknak a jó ötletekkel, praktikákkal.

Az első téma a hálózatépítőknél gyakran előforduló céges videókról szól.

Miért nem olyan hatékonyak a céges videók?

(tovább…)

Teszel félre nyugdíjra?

Posted

Nagyon sok ember nem gondol a távoli jövőjére. Főleg nem anyagilag. Legfeljebb amolyan hétköznapi romantikával elképzeli a nyugdíjas éveit, hogy végre azt csinál ami akar, mert nem kell a hétköznapi robotot nyomnia. De vajon tényleg azt csinálhatják, amit akarnak? Nos, ha ez azt jelenti, hogy annyi sorozatot nézhet meg a tévében, amennyit akar, akkor igen. 🙂

Te mit szeretnél tenni? Tévézni? Vagy inkább valóban élni? (tovább…)

Változtatsz? Változtass!

Posted

Biztos sokszor hallottál már embereket panaszkodni egymás között, hogy nincsenek megelégedve a fizetésükkel, a nyugdíjukkal, az árakkal a boltokban, a munkahelyükkel, a kollégáikkal és úgy általában az egész élethelyzetükkel. Nyilván ezeknek a panaszoknak, panaszkodásnak vannak fokozatai. Van akinél csak időnként telik be a pohár, de van akinek soha semmi nem jó. Nagyon valószínű, hogy már te is voltál elégedetlen a fentiek közül valamivel. Ezzel kapcsolatban szeretném megosztani a véleményem.

“Mindenki csak panaszkodik az időjárás miatt, de senki nem tesz ellene semmit!” – Graffiti

(tovább…)