Miért nem olyan hatékonyak a céges videók?

Posted

Van pár kedvenc íróm a network marketing területéről. Egyikük Big Al, más néven Tom Schreiter. Ő az egyike a nagy öregeknek, akinek lazasága és humora, könnyedebb olvasmánnyá teszi a szakkönyveit és úgy ad át nagyon jó üzletépítésii ötleteket, technikákat, hogy szinte észre sem veszi az ember, mert annyira logikusnak tűnik minden, amit mond.

Arra gondoltam, hogy ezentúl Big Al cimkével ellátott bejegyzésekben megosztom azokat a gondolatokat, amiket én érdekesnek és hasznosnak találtam tőle valamelyik könyvéből, vagy hírleveléből. Nem idegen tollakkal akarok ékeskedni, hanem segíteni másoknak a jó ötletekkel, praktikákkal.

Az első téma a hálózatépítőknél gyakran előforduló céges videókról szól.

Miért nem olyan hatékonyak a céges videók?

(tovább…)

Teszel félre nyugdíjra?

Posted

Nagyon sok ember nem gondol a távoli jövőjére. Főleg nem anyagilag. Legfeljebb amolyan hétköznapi romantikával elképzeli a nyugdíjas éveit, hogy végre azt csinál ami akar, mert nem kell a hétköznapi robotot nyomnia. De vajon tényleg azt csinálhatják, amit akarnak? Nos, ha ez azt jelenti, hogy annyi sorozatot nézhet meg a tévében, amennyit akar, akkor igen. 🙂

Te mit szeretnél tenni? Tévézni? Vagy inkább valóban élni? (tovább…)

Változtatsz? Változtass!

Posted

Biztos sokszor hallottál már embereket panaszkodni egymás között, hogy nincsenek megelégedve a fizetésükkel, a nyugdíjukkal, az árakkal a boltokban, a munkahelyükkel, a kollégáikkal és úgy általában az egész élethelyzetükkel. Nyilván ezeknek a panaszoknak, panaszkodásnak vannak fokozatai. Van akinél csak időnként telik be a pohár, de van akinek soha semmi nem jó. Nagyon valószínű, hogy már te is voltál elégedetlen a fentiek közül valamivel. Ezzel kapcsolatban szeretném megosztani a véleményem.

“Mindenki csak panaszkodik az időjárás miatt, de senki nem tesz ellene semmit!” – Graffiti

(tovább…)

A network marketinghez szerencse kell?

Posted

Sokan tartják jó dolognak a network marketinget és az így működő üzleti vállalkozást, de csak akkor, ha valakinek  olyan szerencséje van, hogy

  • az elején csatlakozott az elsők között,
  • nagy dumásnak született és bárkinek el tud adni bármit,
  • sok ismerőse van,
  • van befektetni való pénze…

És még sorolhatnám a rengeteg tévhitet, ami kialakult a hálózatépítés körül. Ezeket nem is lehet egy varázsütésre eloszlatni, de most következzen röviden a lényeg.

A network marketinghez nem szerencse kell, hanem szakértelem! Hozzáértés, amit meg kell tanulni!

(tovább…)