Két hete, szombaton vettem részt ezen a jó kis rendezvényen. Mindenképpen szerettem volna élménybeszámolót tartani, mert meg akarom osztani a DXN által nyújtott lehetőségnek azt az oldalát is, amivel nem csak pénzt lehet keresni, hanem a személyes fejlődésünket is támogatja.

Pénzkeresés vállalkozással

Az teljesen egyértelmű és már többször is utaltam rá, hogy a DXN-nel pénzt lehet keresni. Sőt, ha valaki komolyan veszi, akkor komoly pénzeket. Ehhez már üzletépítőnek, vállalkozónak kell lenni, hiszen csak akkor működik komoly üzletként egy vállalkozás, ha úgy is van kezelve.

Előző bejegyzésemben írtam arról, hogy én is elindultam a DXN-es vállalkozásom felépítésében azon az úton, melynek első lépcsőfoka az úgynevezett Star Agent szint. Jelentem, azonnal látszott a havi bónuszomon is, hogy szintet léptem, mert már 25%-ra emelkedett a számomra juttatható jutalék összege. Nemhiába mondja mindenki a legnagyobbak közül is, hogy ez a legfontosabb szint a DXN-nél. Ugyanis ez ad egy igazi lökést az embernek, mert megmutatja, hogy mennyi pénz és mennyi lehetőség van ebben az üzletben.

De térjek rá a címben szereplő üzletépítők napjára! Rendszeresen szerveznek a cégen belül rendezvényeket, de a CA Factory rendezvényei ezen belül külön események sorozata, amelyeket Kócsó László szervezésében „kap” meg minden tagja. Igazából Európában mindenki az ő tagja, hiszen az ő szervezésével indult el a kontinensen a DXN.

A nap előadói nagyon széles palettát tudtak nyújtani a témák tekintetében. Az online marketingtől a mesterkozmetikuson át a kávéval festésig nagyon sok mindent hallottunk és mindegyiknek megvolt a maga fontos funkciója.

A nap programja elég változatos volt

Az előadók és témáik sorrendben a következők voltak:

  • Damjanovich Nebojsa – online marketing tanácsadó – Hatékony személyes márkaépítés a közösségi médiában.
  • dr. Csizmadia Beáta – természetgyógyász – A gyógygombák ereje a hétköznapjainkban és a szükségben egyaránt.
  • Kispeti Marianna – mesterkozmetikus – Minden, amit az új DXN kozmetikumokról fontos tudnod.
  • Kajáriné K. V. Katalin – A lélek szárnyán kávéval.
  • Elek Ildikó és Diviák Mihály – ESD – Kezdetektől mostanáig, azaz úton egy jobb élet felé.
  • Kócsó László – CA – DXN üzletépítés egyszerűen, de hatékonyan.

Bevallom én az első és utolsó előadókat vártam a leginkább, mert engem leginkább ez a két téma érdekel. Online marketing és a pénzkeresés. Főleg egyszerűen és hatékonyan! 🙂

Hatékony személyes márkaépítés a közösségi médiában.

Damjanovich Nebojsa régi motoros az online marketing szakmában. Nekem is volt tőle már anyagom az internetes biznisz (h)őskorából. Azóta kikerült a látókörömből. Évekig nem hallottam felőle, pedig jelenleg is tanul folyamatosan és a fiatalokból meríti tudását, hogy frissen tartsa azt. Meg is teheti, hiszen főiskolán is tanít és rendszeresen „szondázza” a mai ifjúságot az újdonságokkal kapcsolatban.
Az előadása során nem ment bele nagyon a technikai részletekbe, de a fő gondolata szerintem nagyon hasznos volt, ami az online jelenléttel kapcsolatos. Már ezért megérte eljönni. Mutatott pár hasznos „trükköt” és programot, amivel a napi munkánkat tudjuk megkönnyíteni. Fő elve az, hogy mindent online végez és tárol. Igazi online marketingesként mindene a „felhőben” van és ott is dolgozik.

Online marketing eszközök


De azért nem hagyott minket a nagy általánosságokban elveszni, mert egy online kurzusát most nekünk DXN-eseknek hozzáférhetővé tette. Így már érthető volt, hogy miért nem fárasztott minket a részletekkel. Egy komplett online tanfolyamot végezhetünk el nála az online marketing témájában, mely nagyon hasznos tudást tartalmaz:

  1. Feladat menedzsment
  2. E-mail kezelés
  3. Naptár kezelés
  4. Okostelefon
  5. Content marketing sablonok
  6. Social média marketing automatizálása
  7. Kampánytervezés
  8. Önképzés

Elég érdekesnek hangzik. Már el is kezdtem a tanulást. 🙂

A gyógygombák ereje a hétköznapjainkban és a szükségben egyaránt.

dr. Csizmadia Beátát már egyszer hallottam előadást tartani Tatán. Tetszik a személyisége. Csupa pozitív kisugárzás. Az a legjobb abban, ahogy beavatja a laikusokat is gyógygombák világába, hogy egyszerűen megérthető minden hallgató számára. Nem kell hozzá természetgyógyásznak, vagy orvosnak lenni hozzá. Még nekem, villamosmérnöknek is emészthető formában adja át tudását, pedig abból nem kevés van neki. Nagyon sok embernek segített már tanácsaival. Mellesleg szakmailag is nagyon ott van a szeren. Diplomás gyógyszerészből képezte magát folyamatosan tovább a természetes gyógymódok felé haladva. Mára ő Magyarország legismertebb ganoterapeutája.

Minden, amit az új DXN kozmetikumokról fontos tudnod

Kispeti Marianna mesterkozmetikus tartott egy élő bemutatót egy önként jelentkezőn az új DXN kozmetikumok segítségével. Egy komplett Gempyuri kezelést vitt végig elejétől a végéig. Bevallom, férfiemberként ez az előadás annyira nem is izgatott volna. De természetesen meghallgattam és egy rövid történet nagyon megragadt bennem, amit Marianna elmondott. Azt tudni kell róla, hogy 20 éves szakmai tapasztalata van és folyamatosan képzi magát. Ami egy jó szakembertől nem is meglepő. Tudását, tapasztalatát külföldön is gyarapította. Például dolgozott Dubaiban és Angliában is. Szóval azt gondolom, hogy egy jól képzett, tapasztalt kozmetikus mesterről van szó.

A meglepő története a következő volt. Elmondása szerint gyakran kérdezik tőle, hogy milyen kozmetikumokat ajánl. Ilyenkor ő vissza szokott kérdezni, hogy hol szokta az illető megvásárolni a termékeket. Általában ilyenkor azt a választ kapja, hogy drogériában. Na, erre szokta azt a számomra megdöbbentő választ adni, hogy onnan semmit nem ajánl! A miért pedig az, hogy szinte teljesen mindegy milyen márkájú terméket is vennénk drogériában, az ott kapható kozmetikumoknak minimális a hatóanyaga!

Tehát, ha valaki igényes a saját kozmetikai ápolására, az tulajdonképpen ne vásároljon drogériában, mert azok minőségileg nem éppen a magas színvonalat képviselik.

Természetesen szó volt az előadásban mindenféle hialuronsavról, peptidekről és egyéb szakmai dolgokról, de én azokhoz nem tudok konstruktívan hozzászólni egyenlőre. Persze mindig tanul az ember. Egyenlőre annyi ragadt rám, hogy ezek nagyon jó dolgok és hogy a DXN nagyon odafigyel az alapanyagok minőségére. Illetve, hogy a DXN kozmetikumai nem tartalmaznak mesterséges anyagokat. Olyannyira, hogy még a tartósítószer is természetes anyagból készült és ezt szabadalmaztatták is.

A lélek szárnyán kávéval

Kajáriné K. V. Katalin előadása számomra a kitartásról szólt, illetve arról, hogy vannak dolgok, amiben nem szabad másokra hallgatni. Pontosabban, hogy nem szabad arra gondolni, hogy mit gondolnak mások rólam, vagy arról, hogy mit csinálok. Természetesen lehet véleményük és biztos van is, de attól még nem szabad csak azért nem megtenni valamit, amit szeretnénk, mert mit fognak szólni a többiek.

Katalin amúgy egy érdekes dolgot kezdett el a kávéval csinálni. Nem éppen azt, amit a legtöbb kávé fogyasztó. Ugyanis ő nemcsak iszik a kávéból, hanem fest is vele. Meglepő, milyen egyszerű alapanyagból is lehet sok-sok barna árnyalattal teljesen sajátos képi- és színvilágot létrehozni.

Kezdetektől mostanáig, azaz úton egy jobb élet felé

Elek Ildikó és Diviák Mihály, két egyszerű hétköznapi ember találkozását és közös sikerét mutatta be előadásában. Történetük tartalmazott fájdalmas és kemény megpróbáltatást, újrakezdést és folyamatosan kialakuló sikert. Ők ketten a DXN által ismerkedtek össze és ma már férj és feleségként segítenek az embereknek minden tudásukkal. Mivel nem házaspárként kezdték a DXN üzletüket, így tulajdonképpen mindent kétszeresen kell teljesíteniük, ha ugyanazt a szintet akarják mindkettőjüknek. Ez nekik egy külön cél. Ők akarnak lenni az első olyan Crown Ambassador pár, akik nem egy házaspárként minősülnek, hanem olyan házaspárként, akik külön-külön minősülnek CA-ként. Ez dupla erőfeszítés, de nekik jó motiváció, hiszen ilyet még más nem ért el előttük a DXN-nél.

DXN üzletépítés egyszerűen, de hatékonyan

Kócsó László

Az utolsó előadást már nagyon vártam. Kócsó László tartotta és az ő előadásai mindig jók. Egyszerűek, érthetőek, csak csinálni kell, amit mond, hiszen ő is azt csinálja, amit mond és szerintem érdemes arra hallgatni, aki a DXN történetében a leggyorsabban lett Crown Ambassador, ami a legmagasabb üzleti szint a cégnél.

Az előadásának címe a DXN üzletépítés egyszerűen, de hatékonyan. A fő mondanivalója az volt, hogy hajlamosak vagyunk a dolgokat túlbonyolítani. Pedig igazából nagyon egyszerű a DXN üzletet építeni. Annak idején még egy póló feliratot is készített magának, amire ez volt írva:

Drink it, Share it, Profit!

Valójában az a lényeg, hogy fogyasszuk a terméket, ami mondjuk a kávé és erről nem szégyenlünk beszélni, ha szóba jön. Így kényszer nélkül építhetjük fel az üzletünket, ami szép fokozatosan termelni kezdi majd a profitot. Ennyi.

Természetesen ehhez mindenkinek meg kell találnia azt a beszélgetési stílust, amivel nem nyomulásnak érzi a tájékoztatást. Az a gond ugyanis, hogyha nem beszélünk egyre több embernek az üzletünkről, akkor ott még valamit magunkban helyre kell tenni. Lehet, hogy számunkra nem szimpatikus az a módszer, amit nekünk mutattak. De biztos vagyok benne, hogy mindenki ki tudja találni, hogy ő magának melyik módszer tetszik. Ezek után már csak csinálni kell és csinálni is fogja az illető, mert tetszik neki, amit csinál.

Ha valaki sikeres vállalkozást akar felépíteni a DXN-nel, akkor arra a következő 6 lépéses módszert javasolja László:

  1. A döntés
  2. A tanulás
  3. Saját stratégia kialakítása
  4. Tervezés
  5. Hatékony, fókuszált kivitelezés
  6. Szponzorálás

Ezt a hat pontot kell végig csinálnia mindenkinek, aki sikeres akar lenni. Nem csak a DXN-ben, de általában bármiben. Igazából mind a 6 lépéshez szerencsére megvan a segítség a DXN-en belül. Ezt a 6 lépést kell folyamatosan újra és újra végigvenni minden olyan emberrel, aki szeretne sikeres vállalkozóvá válni a céggel. A jó dolog a DXN vállalkozásban az, hogy ez nem egy mókuskerék vállalkozás, amiből nem tud szabadulni az ember. Pont fordítva. Mivel nem bonyolult, ezért könnyű átadni egyre több embernek a tudást és így a válllalkozásunk egyre szabadabb emberré tehet. Egyre több bevétellel, egyre több szabadidővel.

Téged érdekel egy olyan vállalkozás, ahol ez tényleg megvalósulhat?

Egyre több bevétel, egyre több szabadidővel!

Keress meg és beszéljünk róla, vagy kérj bővebb információt itt:

A gombra kattintással tudomásul veszed az adatkezelési szabályzatunkat!