Legutóbb írtam arról, hogy mik lehetnek a saját vállalkozás hátrányai, illetve, hogy milyen egy jó vállalkozás és annak mik az előnyei. Konkrétan felsoroltam annak a konkrét vállalkozásnak jópár előnyét, amit én is csinálok másodállásban, főállásom mellett. Most azt szeretném felvázolni, hogy mennyire le lehet egyszerűsíteni a lényegét a sikeres üzletépítésnek. Nem kell hozzá semmi extra tudás. Csak csinálni kell kitartóan és kész. Igazából sokszor nem attól nehéz egy vállalkozást sikerre vinni, mert bonyolult dolgokat kell csinálni, hanem mert egyszerűen csak nem csinálják azt, amit kellene.
A DXN törzsvásárlói rendszerével megpróbálom olyan egyszerűen leírni, hogy mit kell csinálni, amennyire csak lehet. Egy vállalkozást egyszerűen is lehet csinálni. Bár attól, hogy valami egyszerű, még nem biztos, hogy könnyű is. A nehézség pedig mindig a „csináláson” múlik. Csak az a nehéz benne, hogy kitartóan csinálja az ember. De a tevékenység nagyon egyszerű.
Az egyik legegyszerűbb vállalkozás
Van egy DXN nevű cég, ami kimondottan egészséges termékeket forgalmaz. Ezeket meg lehet vásárolni egy webshop-ból. Nem muszáj, de ha valaki törzsvásárló lesz, az jogosulttá válik különböző kedvezményekre. Például pontokat írhatnak neki jóvá a vásárlásai után. Sőt, ha valakinek elmeséli, hogy hol vásárolt mondjuk kávét és az az illető is ott fog vásárloni, akkor az ő vásárlásai után is pontokat kap. A jó hír, hogy ezek a pontok levásárolhatóak. Így egy idő után akár ingyen is beszerezheti magának a gyógynövényes kávéját, amivel pénzt spórolhat meg.
A fordulat akkor jön, amikor már több jutalom pont jön össze, mint amit le tud vásárolni. A jó hír, hogy ezeket a pontokat forintban ki is lehet kérni. És itt válik igazi vállalkozássá a dolog! Eddigre már annyi embernek beszélhetett elégedetten a jó minőségű termékek boltjáról, hogy egyre több és több pontja lesz, hiszen ha hozzá hasonlóan az ő ismerősei is ugyanígy tovább ajánlják a jutalom pontokért cserébe a DXN termékeit, akkor folyamatosan növekvő törzsvásárlói hálózat jön létre és az egész hálózat vásárlásai után kapja már a jutalom pontokat, amik mind forintra válthatóak. Így jutalmazza a DXN azokat az aktív törzsvásárlókat, akik további vásárlásokat generálnak a cégnek.
Ugye nem bonyolult? Ennyi a vállalkozás egyszerűen!
Mennyit lehet keresni?
Jogos lehet a kérdés, hogy mennyire lehet komolyan venni egy törzsvásárlói rendszert, mint vállalkozást? Nyilván ha sokat lehet keresni vele, akkor igenis komolyan lehet és kell is. Persze mint mindent, ezt is lehet csak úgy csinálgatni, akkor lehet, hogy olyan lesz, mint mondjuk a Supershop kártya. Jó jó, hasznos, de azért nem esik hanyatt tőle az ember. Ez igaz a DXN-re is. Ha alkalom-, vagy hobby szerűen csinálja az ember, akkor hobby jövedelme lesz belőle. Ha komolyan gondolja, akkor ez már főállású bevételt is generálhat, amire bőven van már példa. A havi 4-5000 forintos pontgyűjtögetéstől a milliós nagyságrendig is tudok példákat mondani ismerettségi körömből. Szóval szerintem bőven van ebben potenciál! 🙂
Mit kell pontosan csinálni? Egy konkrét terv azoknak, akik komolyan gondolják!
A DXN-nél minden terméknek van egy bizonyos pont értéke (nem az ára alapján). Ez alapján következzen a világ egyik legegyszerűbb üzleti terve. 🙂
Vásárolj saját magad és családod részére legalább 100 pont értékben a DXN-től. Mondjuk a különböző ganodermás kávékból. Kóstold meg és ha ízlik, és tetszik, hogy több energiát érzel magadban, akkor mesélj róla a barátaidnak, ismerőseidnek. Szeretsz velük kávézni? Akkor beszélgessetek el a DXN-ről és a különböző termékeiről, amik neked bejöttek és tetszenek! Ha nekik is tetszik a dolog, akkor regisztráld be a DXN oldalán őket törzsvásárlóként, szintén egy 100 pontos vásárlással. És igazából nagyon leegyszerüsítve már le is írtam a lényeget. Oszd meg a véleményed és élvezd a termékek és a törzsvásárlói rendszer előnyeit.
Természetesen tukmálás és nyomulás nélkül! Azt senki nem szereti. Nem is kell, mert ennyire egyszerű! A nyomulás sosem kifizetődő hosszútávon és a DXN termékeivel vetíteni sem kell, mert tényleg jók. Ha nem lenne mögötte ajánlói jutalék rendszer, akkor is elégedetten beszélnél róluk.
Lássunk konkrét példákat
Sok ajánlói és MLM rendszerben működő lehetőség bemutatásánál használnak nagyon-nagyon ideális eseteket, a megkereshető jövedelem nagyságának bemutatására. Ám ezek általában mindig csak elméletben léteznek, mert az ideális esetek nem következnek be mindig és ráadásul folytatólagosan. De hogy valamilyen formában mégis szemléltetni lehessen, hogy mennyi pénzt lehet keresni például egy év alatt, ahhoz két példát is leírok. Az egyik egy pesszimista, a másik egy végtelenül idealista. Persze erre kell törekedni, de ez nem lehet semmiképpen sem ígéret.
A pesszimista verzió
Tegyük fel, minden hónapban sikerül 1 olyan embert találnod, aki szintén csatlakozik, havi 100 pontos törzsvásárlóként a DXN-hez. Ez jó, de tegyük fel, ők tényleg csak vásárlók lesznek és nem ajánlják tovább másnak. Így 1 év alatt 256680 forint jutalékot keresel. Viszont a 12. hónaptól már havi 46500 forintot. Ha ezt folytatod tovább, akkor a 2. év végén már havi 93000 forintot kereshetsz. A 3. év végén pedig már havi 139500 forintot kapsz.
Összegezve:
Minden hónapban csak egy új törzsvásárlóval
- 1. évben összesen 256680ft bevétel
- 2. évben összesen 860250ft bevétel
- 3. évben összesen 1418250ft bevétel
Ideálisabb eset verziója
Természetesen, ha minden hónapban van egy új törzsvásárlónk, akkor idővel biztos lesz köztük olyan, aki szintén úgy gondolja, hogy miért ne osztaná meg pozitív élményeit a termékekkel kapcsolatban, mert ő is élvezni akarja az előnyeit a kedvezményeknek és jutalékoknak, ezért általa további ajánlások érkeznek a törzsvásárlói hálózatunkba. Nagyon nehéz lenne a valóságot lemodellezni, mert nem tudhatjuk, hogy hány emberből, hányan fogják tovább ajánlani és főleg hánynak. Én meg sem próbálok valószínűség számításba kezdeni. Bőven elég volt az a főiskolán. 🙂 Készítettem egy táblázatot, amiben ki tudtam számoltatni, hogy mi lenne, ha havonta nem csak azzal az 1 fővel bővülne a hálózat, akit én regisztrálok be, hanem ezen kívűl még egy fővel bővülne a csapat. Ekkor már a következőképpen alakulhatnak a számok.
Összegezve:
Minden hónapban egy új közvetlen és egy új közvetett törzsvásárlóval
- 1. évben összesen 511965ft bevétel
- 2. évben összesen 1674000ft bevétel
- 3. évben összesen 2790000ft bevétel
A nagyon optimista, ideális verzió
Na, ez az, ami csak arra jó, hogy bemutassa a hálózatépítés erejét. A valóság ettől szinte mindig eltér. Nem is szeretem ezt a táblázatot használni, hiszen nem titok, hogy ez nem a valóság. De azért jó látni, hogy mennyi pénzt lehet elvileg keresni. Az ereje látható a hatástöbbszörözésnek. Amikor már nem csak a saját munkánk gyümölcsét élvezhetjük, az az igazi vállalkozás számomra! 🙂
Ezzel a verzióval csak egy évet fogok lemodellezni. Felesleges lenne tovább menni, mert irgalmatlan nagy összegek jönnének ki. Egy év bővel elég. Annak a tudatában nézd tovább, hogy mi van akkor, ha 10 év alatt érnéd el és nem 1 év alatt. Szerintem akkor sem lennél szomorú! 🙂
Ez brutális lesz!
Az ideális esetben minden hónapban 1 új törzsvásárló csatlakozik és a következő hónapban már minden új taghoz is szintén csatlakozik egy új törzsvásárló. Ez hónapról hónapra ismétlődve berobbantja az exponenciális rakétát. Lássuk a példát!
Hónapok száma | Törzsvásárlók száma | Havi bónusz |
1. | 1 | 1395ft |
2. | 3 | 5580ft |
3. | 7 | 16275ft |
4. | 15 | 41850ft |
5. | 31 | 120125ft |
6. | 63 | 244125ft |
7. | 127 | 492125ft |
8. | 255 | 988125ft |
9. | 511 | 1980125ft |
10. | 1023 | 3964125ft |
11. | 2047 | 7932125ft |
12. | 4097 | 15875875ft |
Konklúzió?
Lehet egyszerűen sok pénzt keresni egy saját vállalkozással, rizikó nélkül? A válasz egyértelműen igen! Egy mondatban kábé ennyi:
Igyál kávét, oszd meg és profitálj!
Természetesen a valóságban azért ehhez több minden kell. De nem ördöngősség! Keress meg és kérdezd meg hogyan tudod te is elkezdeni! Neked szerinted melyik verzió lenne a legjobb a fentiek közül? Beszéljük meg! 🙂
Vagy kérj automata által küldött információt itt: